کمبود آرد و نان در استان وجود ندارد/ پخت دو شیفته نان در ارومیه افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل کمبود آرد و نان در استان وجود ندارد و به زودی مشکلات ایجاد شده در بحث نان در ارومیه برطرف می شود.

به گزارش کردپرس، نادر صادقی امروز ۱۵ مهرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان با اشاره به مشکل کمبود نان در چند روز اخیر افزود: بیش از ۵٠٠٠ واحد نانوایی در استان فعال هستند که ماهانه ۳۰ هزار تن آرد بین این واحدهای نانوایی توزیع می شود.

او افزود: تاکنون بیش از ۲۲ هزار تن آرد بین واحدهای نانوایی توزیع شده است پس اصولاً نباید مشکلی در بحث آرد و نان برای توزیع وجود داشته باشد.

صادقی با اشاره به سودجویی برخی افراد و فروش آرد در بازار آزاد ادامه داد: برخی افراد به دلیل سودجویی به دنبال فروش آرد در بازار آزاد بوده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی طی چند روز اخیر در مرکز استان شدند که با همکاری سازمان‌های مربوطه و واحدهای بازرسی در کمترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی شد و واحدهای متخلف و انبارهای شناسایی و ضبط شد.

معاون استاندار تصریح کرد: سهمیه آرد ۹۰ واحد نانوایی در ارومیه به منظور پخت دوشیفته افزایش یافته است تا مشکل تامین نان مرتفع شود.

کد خبر 330238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha