فرمانداری‌ اشنویه در آذربایجان غربی حائز رتبه اول ارزیابی وزارت کشور شد

سرویس آذربایجان غربی- بر اساس ارزیابی شاخص های عمومی و تخصصی توسط وزارت کشور، فرمانداری‌های اشنویه و پیرانشهر رتبه اول و دوم را در بین فرمانداری های استان به خود اختصاص دادند.

به گزارش کردپرس، دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین که دوشنبه شب برگزار شد، از ادارات و دستگاه های اجرایی و شرکت های برتر در بخش های زیربنایی و توسعه زیرساخت، تولیدی و خدماتی، آموزشی – پژوهشی و فرهنگی، سلامت و رفاه اجتماعی، عمومی و قضایی، رشد ۲ ساله، اقدامات برجسته در شاخص های تخصصی و اصلاح نظام اداری و فرمانداری ها معرفی شدند.

در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، شرکت توزیع نیروی برق، در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل امور مالیاتی، در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل آموزش و پرورش، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی و در گروه عمومی و قضایی، اداره کل ثبت احوال رتبه برتر را کسب کردند.

در محور میزان رشد ۲ ساله نیز طبق بررسی های صورت گرفته، شهرداری ارومیه رتبه اول را به دست آورد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رتبه دوم را کسب کرد.

صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و شرکت گاز به همراه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش اقدامات برجسته در محور شاخص های تخصصی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در حوزه اقدام برجسته در محورهای برنامه اصلاح نظام اداری رتبه برتر را کسب کرد.

جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف تبیین اقدامات موثر نهادها در بهبود نظام اداری در سراسر کشور و به تبع آن آذربایجان غربی برگزار می شود.

کد خبر 330210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha