دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در چرداول و آبدانان

سرویس ایلام- در دو عملیات جداگانه 12 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستانهای چرداول و آبدانان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: روز گذشته در حوالی ایستگاه موقت پلیس راه شباب ماموران از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی با استفاده از سلاح سرد بین چند جوان مطلع و با توجه به حساسیت موضوع اکیبی از کارکنان انتظامی شهرستان به برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با اقدام قاطع و حضور به موقع ماموران ۵ نفر عامل اصلی این نزاع دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مقر پلیس دلالت داده شده و به دادسرا معرفی شدند.

همچنین محمد سلیمی فرمانده انتظامی آبدانان نیز از دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در سراب باغ از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بخش سراب باغ، ماموران بخش انتظامی سراب باغ به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد که تعدادی از افراد محلی به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: با تلاش ماموران انتظامی هفت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

کد خبر 330205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha