دومین نمایشگاه توانمندی‌های کردستان در صنایع کوچک برگزار می‌شود

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های کردستان در صنایع کوچک در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، احمد خسروی در نشست خبری با خبرنگاران کردستان، گفت: اولین نمایشگاه معرفی بخشی از توانمندی‌های استان کردستان خرداد ماه سال 98 برگزار شد اما به دلیل شرایط کرونا بعد از آن تعطیل شد و فردا دومین نمایشگاه در سنندج افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان به مدت ۵ روز و با حضور ۷۸ تولیدکننده برتر استان در قالب ۱۲۰ غرفه برپا می شود، افزود: این نمایشگاه عصر فردا در سنندج افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه در صدور مجوز، این نمایشگاه در زمیان‌های آتی بصورت ملی و یا خارجی برگزار می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه استانی، صنایع غذایی، شیمیای، سلولزی و بهداشتی و طیف گسترده‌ای از ۵ زون اصلی تولیدی استان حضور دارند.

خسروی ادامه داد: امسال به دلیل نامگذاری سال با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، 4 غرفه به واحدهای دانش‌بنیان وابسته به پارک علم و فناوری استان اختصاص دارد.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از ابتدای امسال در راستای شعار سال حرکت کرده و در این نمایشگاه نیز محوریت با واحدهای دانش‌بنیان است که غرفه‌هایی بصورت رایگان در اختیار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید، جذب سرمایه‌گذار، بازاریابی و جذب مشتری اشت، بیان کرد: ۲۲ برنامه حمایتی در شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید و واحدهای صنعتی تعریف شده که برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی و اعزام واحدهایی به نمایشگاه‌های ملی و خارجی از این دست برنامه‌ها است.

خسروی با بیان اینکه مهمانانی از ۲۰ شرکت تجاری و اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند، گفت: در نمایشگاه دوم هم مانند نمایشگاه اول، منجر به قرارداد با تجار و بازرگانان اقلیم با واحدهای صنعتی استان شود.

کد خبر 32461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha