کوچه و خیابانهای ایوان مثل روستاهای قدیمی است

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهر ایوان برگزار شد، عنوان کرد: کوچه و خیابان های ایوان مثل روستاهای قدیمی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: در بازدید دو سال پیش از این شهر، مردم از شورا و شهردار گله مند بودند و خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر شدند.

وی ادامه داد: در چند شب پیش نیز که برای حضور در جمع عزاداران حسینی در این شهر حضور یافتم از وضعیت کوچه هاو خیابان های شهر ابراز تاسف کردم.

استاندار ایلام وضعیت برخی خیابان ها و کوچه های ایوان چون روستاهای قدیم توصیف کرد و گفت: ما خواستار احیای بافت شهری ایوان و مشکلات کوچه ها و خیابان های این شهر هستم.

وی با اشاره به این مهم که عمران و آبادانی ایوان با این همه شهید و ايثارگري در حد نام و آوازه این شهر نیست، تاکید کرد: مردم ایوان مردم با سخاوات و شهید پروری هستند و در جهت استیفای خواسته ها و مطالبات آنان از دستگاه های متولی می خواهم که این مهم را در دستور جدی کار خود قرار دهند.

به گزارش کردپرس، استاندار ایلام در این نشست معاونت امور عمرانی را پیگیر رفع مسائل و مشکلات عمران شهری ایوان نمود و خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده بصورت مستمر شد.

کد خبر 318064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha