‍ کشف 205 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان از انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 205 کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی 2 باند توزیع مواد مخدر شدند.
وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد اعضای این باندها به وسیله 2 دستگاه کامیون و سواری قد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به کرمانشاه را دارند، از این رو توقیف خودروی قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.
سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان در فرصتی مناسب و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خودروهای حامل مواد مخدر از استان های جنوبی کشور عازم کرمانشاه شده بودند، یادآوری کرد: در بازرسی های صورت گرفته 55 کیلوگرم تریاک از داخل خودروی پژو 405 و 150 کیلوگرم دیگر نیز از خودروی کامیون در حالی که زیر محموله شمش آهن مخفی شده بود، کشف شد.
وی همچنین از دستگیری 4 نفر از اعضای این باندها و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان کشفیات امسال مواد مخدر را یک تن و 475 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل حدود 2 درصد رشد نشان می دهد.

کد خبر 318048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha