برای فردایی سرشار از صلح، آزادی و برابری به مبارزه مشترک خود ادامه خواهیم داد

سرویس ترکیه - پروین بولدان و مدحت سنجر رؤسای مشترک HDP در بیانیه ای به مناسبت عید فطر، بر مبارزه مشترک برای برچیدن نظم حاکم و برقراری صلح تأکید کردند.

به گزارش کردپرس، حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با انتشار بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، با انتقاد از سیاست های جنگ افروزانه حکومت، بر مبارزه مشترک برای برچیدن نظم حاکم و برقراری صلح تأکید کرد.

در این بیانیه که با امضای پروین بولدان و مدحت سنجر رؤسای مشترک HDP در سایت رسمی این حزب منتشر شده، آمده است:

«متاسفانه در شرایطی به پیشواز عید سعید فطر می رویم که با تعمیق سیاست های جنگ افروزانه حکومت، کشور درگیر انواعی از بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شده است. این سرزمین ها سال ها است که در حسرت یک عید واقعی هستند. صلح و رفاه در مناطق زندگی ما در معرض تهدید قرار دارند. به همین خاطر ما با غم انگیز ترین احساس هایمان به پیشواز عید می رویم.

مردم این کشور شایسته برگزاری عید در شادی هستند. ما حق داریم که در برابری و برادری و دوستی و همبستگی عیدمان را جشن بگیریم. با این حال اگرچه دشوار به نظر می رسد، اما روزهای عید واقعی دور نیستند... ما قدرت بازسازی این زندگی را داریم.

به همین مناسبت آرزو داریم که عید سعید فطر آغاز صلح، آرامش، و عدالت در کشور ما، همچنین منطقه و سراسر جهان شود. ما امیدواریم که همبستگی در این عید باعث گسترش مبارزه مشترک علیه بی عدالتی شده و صلح و برادری را به ارمغان آورد. ما نیز برای تحقق این آرمان مبارزه می کنیم. بر این باوریم که با مبارزه مشترک نظم حاکم را تغییر خواهیم داد و عید واقعی را در فرداهای سرشار از آزادی و برابری جشن خواهیم گرفت. عید سعید فطر را به همه مردم تبریک می گوییم.»

کد خبر 31760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha