تماس تلفنی  مصطفی الکاظمی با مسعود بارزانی به مناسبت عید سعید فطر

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نخست وزیرعراق و رئیس حزب دمکرات کردستان در تماس تلفنی ضمن تبریک عید سعید فطر به یکدیگر  درباره اوضاع  کلی کشور گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری ملی عراق (نینا) دفتر اطلاع رسانی نخست وزیرعراق در بیانیه ای اعلام کرد که مصطفی الکاظمی در تماس تلفنی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با مسعود بارزانی، رئیس حزب دمکرات کردستان، این عید را به وی تبریک گفت.

این بیانیه حاکی است که الکاظمی در این تماس ، با ابراز صمیمانه ترین آرزوهای خود، اظهار امیدواری کرد که مردم عراق در هر نقطه ای از سرزمین این کشور، پیروز و قدرتمند بر چالش های فراروی خود فائق آیند و خالق یکتا نعمت های خود را برای برقراری ثبات و امنیت در سراسر اقلیم کردستان و مردم کردستان و دیگر سرزمین بین النهرین با کوه ها و دشت ها و همه طیف هایش تداوم بخشد.

براساس این بیانیه، طرفین در این تماس تلفنی در خصوص اوضاع امنیتی و موضوع اقدام تروریستی و جنایتکار اخیر که یک پالایشگاه را در منطقه خبات استان اربیل هدف قرار داد، گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است که نخست وزیرعراق تاکید کرد که «نیروهای مسلح قهرمان ما عاملان این اقدام بزدلانه را تعقیب خواهند کرد و مردم عراق نیز همه جا وحدت، قدرت و عزم خود را برای شکست تروریسم و ​​پایبندی به قانون گسترش خواهند داد.»

کد خبر 31729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha