درخواست نماینده ایزدی مجلس عراق، از الکاظمی برای تعیین نماینده ویژه برای نظارت بر شنگال

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک نماینده ایزدی مجلس عراق از مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق خواست نماینده ویژه ای برای نظارت بر امور شهرستان شنگال در استان نینوا تعیین کند.

به گزارش کردپرس به نقل از بغداد الیوم، "حسین نرمو" نماینده ایزدی مجلس عراق در این باره گفت: از آنجایی که الکاظمی برای حل مشکلات شنگال جدیت نشان داده است ما از وی حمایت و برای همکاری با وی در زمینه حل مشکلات امنیتی و خدماتی اعلام آمادگی می کنیم.

این نماینده ایزدی گفت: مشکل شنگال، چند حاکمیتی بودن آن است. ما خواستار تعیین فرد مستقلی به عنوان فرماندار این شهرستان هستیم که در این شهر اقامت داشته باشد تا بتواند مشکلات مردم را از نزدیک لمس و امکانات لازم برای زندگی شهروندان را تأمین کند تا بدین ترتیب، زمینه بازگشت آوارگان فراهم شود.

حسین نرمو افزود: ما به عنوان نمایندگان ایزدی ها در مجلس عراق، کمیته ویژه ای را برای نشست با الکاظمی و بحث و بررسی درباره راههای همکاری تشکیل خواهیم داد و از ایشان می خواهیم نماینده ای برای نظارت بر بازگرداندن وضعیت این شهر به قبل از حمله داعش و حالت طبیعی آن، تعیین کند.

یادآور می شود مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، دیروز دوشنبه با گروهی از ایزدی های آزاد شده از چنگال داعش در بغداد دیدار و گفتتگو کرد.

کد خبر 316485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha