بدره، سومین شهرستان سبز استان ایلام

سرویس ایلام - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با اتمام کار گازرسانی به سه روستای شهرستان بدره، این شهرستان به عنوان شهرستان سبز استان ایلام شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عباس شمس اللهی ضمن اعلام این خبر توضیح داد: با اتمام عملیات شبکه گذاری داخلی و شروع نصب علمک در سه روستای باقیمانده، بدره به عنوان سومین شهرستان سبز استان در مصرف انرژی معرفی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با ابلاغ پیمان و شروع عملیات اجرایی نصب علمک در سه روستای باقیمانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر و جابر، 100 درصد شهرها و روستاهای قابل گازرسانی شهرستان دارای شبکه گاز طبیعی بوده و این شهرستان از نظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

وی یادآور شد: شهرستان های ایوان و مهران نیز با اتمام عملیات گازرسانی در آن ها از شهرستان های سبز استان می باشند که در سالهای 97 و 98 عملیات اجرایی گازرسانی در آن ها به اتمام رسیده است و در زمره شهرستانهای سبز استان قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۲۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز امسال در این استان اجرا شده و در این مدت (ابتدای سال تا کنون) ۶۹۰ انشعاب و ۲ هزار و ۱۰۰ اشتراک جدید گاز اجرا و نصب شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم تاکید دارد، خاطرنشان کرد: اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۹۳ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۵۷ روستای دیگر تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می رسد.

کد خبر 316438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha