بسیاری از نیروهای توانمند در سیستم اداری به حاشیه رانده شده اند / توزیع امکانات باید بر مبنای عدالت باشد

سرویس کرمانشاه: محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی به نیروهای توانمند و به حاشیه رانده شدن آن ها در سیستم اداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه پنجشنبه 5 تیرماه 99 در نشست شورای اداری استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت منابع انسانی در توسعه اظهار داشت: منابع انسانی توانمند زیرساخت توسعه را پدید می آورد و این نخبگان هستند که تحولات این حوزه رقم می زنند.

وی با تاکید کرد: کرمانشاه در جاهایی دچار آسیب شده که به منابع انسانی بی توجه بوده ایم. متاسفانه بسیاری از نیروهای توانمند در همین سیستم اداری حاشیه نشین بوده و هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اتوبوسی پیاده و یا سوار می شوند و سلیقه های شخصی و سیاسی بر انتصابات حاکم است در حالیکه این انتصابات باید براساس صلاحیت صورت بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم شکل گیری نظام جامع انتصابات گفت: خلاء وجود نظام جامع انتصابات کاملا احساس می شود و این طرح را در مجلس دنبال خواهم کرد.

رشیدی عنوان کرد: مجمع نمایندگان در حوزه سرمایه گذاری به دنبال کاسبی و دلالی نیست و موضوع دعوت از کارآفرینان برای سرمایه گذاری در کرمانشاه را با جدیت دنبال می کند.

وی شجاعت را لازمه نمایندگی مجلس دانست و گفت: کسی که شجاعت ندارد و ترسو است در واقع اشتباه کرده که نامزد شده است.

نماینده مردم کرمانشاه جهش در افکار مدیران را لازمه جهش تولید دانست و گفت: با پشت میز نشینی مشکلات مردم را حل نمی شود. باید به میدان برویم و از خود مردم برای حل مشکلات کمک بگیریم.

رشیدی در ادامه عنوان کرد: قانونی که در راه مردم مانع ایجاد می کند باید در مجلس و سیستم اداری اصلاح شود. تا این موانع برداشته نشوند تولید کننده ها به این استان نخواهند آمد.

وی با تاکید بر این نکته که مجمع نمایندگان استان مدیران آمار ده را قبول ندارد در ادامه گفت: آماردهی و آمارسازی به تنهایی درد نمی خورد و مردم باید اثرات آمارها را به صورت عیان در زندگی خود مشاهده کنند.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات استان اظهار داشت: به عنوان نمونه امکانات بخش سرفیروزآباد از بقیه بخش های شهرستان کرمانشاه بسیار کمتر است. باید توزیع امکانات در براساس عدالت باشد.

وی با تاکید بر حمایت از مدیران توانمند کرمانشاهی گفت: باید مدیران خوب استان را حمایت کنیم تا در سطح کشور به کار گرفته شوند و نیروهای جوان و با انگیزه را جایگزین آن ها کنیم تا یک نوسازی در شیوه مدیریت اتفاق بیافتد.

کد خبر 304033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha