فرانسه بعد از عملیات ترکیه در شمال سوریه دچار دیوانگی شده است

سرویس ترکیه - وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با انتقاد شدید از اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه، اقدامات و اظهارات وی را دیوانگی خواند.

به گزارش کردپرس، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با انتقاد شدید از اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در خصوص ترکیه عنوان کرد: «بعد از عملیات چشمه صلح ترکیه در شمال سوریه، فرانسه دچار دیوانگی شده است و در هر کجا برای برهم زدن آرامش تلاش می کند. هر کجا که یک تجزیه طلب و یک کودتاچی وجود داشته باشد به حمایت از آن روی می آورد. در حقیقت کاری که فرانسه انجام می دهد نگران کننده است. در سال 2011 لیبی را بمباران کرده و به راه خود رفتند. اکنون نیز دوباره به همان کشور بازگشته و در کنار کودتاگران قرار می گیرند».

به نوشته روزنامه حریت، وزیر امور خارجه ترکیه در ادامه خاطرنشان کرد: «ماکرون پا را از حد و حدود خود فراتر گذاشته و بازی خطرناکی آغاز کرده است. در این خصوص بارها اظهاراتی داشتیم. واقعاً دچار یک دیوانگی شده است. تلاش می کند تا واکنش هایی را که در داخل فرانسه بر علیه وی به وجود آمده است با اقداماتی که در خارج انجام می دهد تلافی کند ولی متاسفانه هرچقدر دست و پا می زند بیشتر فرو می رود».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 304030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha