اختصاص خودروهای خدمات رسان و نقلیه عمومی به روستاهای ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام گفت: روستاهای این استان با هدف ارایه خدمات بهتر به روستاییان به وسایل نقلیه عمومی و ماشین آلات خدمات رسان مجهز می شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سیدحسینعلی موسوی با اعلام این خبر توضیح داد: با پیگیری و تلاش استاندار ایلام و معاونت امور عمرانی استانداری از محل اعتبارات روستایی و همچنین درآمد دهیاری های کشور چند دستگاه خودرو مینی بوس، دستگاه آتش نشانی و چند دستگاه ماشین حمل زباله به روستاهای مختلف استان اختصاص یافته است.

وی افزود: روز گذشته با حضور معاون فرماندار سیروان یک دستگاه مینی بوس به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اختیار روستای چم شیر بخش مرکزی سیروان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ۴۰ درصد مبلغ خرید این مینی بوس از محل درآمد دهیاری چم شیر و ۶۰ درصد آن از محل درآمد دهیاری های کشور تامین شده است.

موسوی گفت: همچنین یک دستگاه آتش نشانی در اختیار روستای شهرک اسلامیه مهران با توجه به اهمیت شهرستان این مرزی برای پیشگیری از حوادث قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: چند دستگاه حمل زباله که برای جابجایی پسماندهای روستایی تهیه شده است نیز بزودی در اختیار روستاهای مورد نظر قرار می گیرد.

کد خبر 303489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha