امنیت روانی در جامعه به خطر افتاده است

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکر خارج از دستور امروز خود عنوان کرد: به واسطه ناکارآمدی برخی مسئولین امنیت روانی و انسانی جامعه ما به خطر افتاده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر سارا فلاحی در این باره توضیح داد: فرهنگیان ما نگران نظام رتبه‌بندی هستند، بازنشستگان نگران همسان سازی حقوقشان هستند، بازنشستگان مناطق جنگی نگران اخذ حق مناطق جنگی خود هستند، آموزشیاران نهضت سوادآموزی نگران آزمون ورودی هستند، معلمان حق‌التدریسی، آزاد و غیرانتفاعی نگران آینده شغلی خود هستند، کارمندان قراردادی، حجمی و شرکتی نگران آینده هستند، کسانی که سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند امروز نگران هستند و به همین خاطر امنیت روانی در جامعه به خطر افتاده است.

وی افزود: در همین مجلس نیز نمایندگان حوزه‌های کوچک‌تر نگران هستند که بازیهای سیاسی و اقتصادی را به حوزه‌هایی واگذار کنند که نمایندگان بیشتری دارند.

او گفت: ۹۵ درصد ذخایر نفت و گاز غرب کشور زیر پای مردم استان ایلام است اما نه پول آن به جیبشان می‌رود و نه سرمایه آن در بانک‌های این استان به گردش در می‌آید و نه استخدام و مدیریت آن در استان من است چرا که تعداد نمایندگان ایلام در مجلس کم است.

نماینده مردم استان ایلام در بخش دیگری از تذکر خود به عملکرد مجلس نیز انتقاد کرد و گفت: تذکرات نباید صرفا به دولتها باشد بلکه باید به مجلس هم این تذکرات باشد چرا که در پیام رهبر انقلاب به مجلس به ضعف ما در موضوع عدالت اشاره کردند.

فلاحی ادامه داد: من نگران این مجلس هستم. ما وظیفه‌ نظارتی داریم و ادعای انقلابی‌گری کردیم اما در چند وقت اخیر در مجلس شورای اسلامی عده‌ای صرفا کاغذ به دست در حال فراکسیون‌سازی هستند. اگر برای افزایش رزومه آمده‌اند تکلیف را مشخص کنند. ما در مجلس قرار است قوانین مزاحم را برداریم و قوانین فاقد اولویت را اصلاح کنیم و نظارت صحیح، کارشناسانه و شجاعانه داشته باشیم.

به گزارش کردپرس، واکنش فلاحی در واکنش به قطع سخنانش توسط رییس جلسه بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت؛ جایی که گفت: این همه حرف مفت در مملکت زده می‌شود بگذار ما در این مجلس دو دقیقه حرف حساب بزنیم.

کد خبر 293038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha