دومین هتل بیمارستان کشور در ایلام راه اندازی می شود

سرویس ایلام - رئیس بیمارستان فوق تخصصی کوثر ایلام در گفتگو با کردپرس عنوان کرد: دومین هتل بیمارستان کشور در آینده نزدیک در ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر محمدرضا عبدالهی بیان کرد: این مرکز اقامتی درمانی که در بخش هایی از بیمارستان کوثر آماده سازی شده است در سفر آینده یکی از معاونان و مسئولان وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور به این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ارائه همزمان خدمات رفاهی و درمانی به بیماران خصوصاً بیماران کشور همسایه عراق در سفر به این استان را از اهداف راه اندازی این هتل بیمارستان عنوان کرد و تصریح کرد: راه اندازی این مرکز اقامتی درمانی تحول بسیار خوبی را در زمینه ارتقاء شاخص های رفاهی و درمانی در این استان و رونق توریسم درمانی در پی خواهد داشت.

دکتر عبدالهی با عنوان اینکه هم اکنون تنها بیمارستان بهمن در تهران دارای امکانات هتل بیمارستانی است تصریح کرد : استان ایلام و بیمارستان فوق تخصصی کوثر در این شهر دومین مرکز درمانی در کشورمان خواهد بود که از نین امکاناتی برخوردار خواهد بود.

فراز و نشیبهای پشت سر گذاشته شده توسط بیمارستان کوثر

وی با اشاره به اینکه بیمارستان و زایشگاه فوق تخصصی ایلام روز به روز بیشتر از گذشته برای خدمات دهی به مردم تجهیز می شود گفت: این بیمارستان که تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته ای دارد و از کادر پزشکی درمانی بسیار قوی نیز برخوردار است از مراکز درمانی مهم کشورمان بوده که با بسیاری از مراکز درمانی بین المللی در حال رقابت است.

رئیس بیمارستان و زایشگاه فوق تخصصی کوثر ادامه داد: این مرکز نخستین مرکز درمانی خصوصی در استان ایلام بوده که تا رسیدن به چنین جایگاهی مشکلات و فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته است.

دکتر عبدالهی ادامه داد: این مراکز در نخستین سالهای راه اندازی ابتدا در یک مکان اجاره ای فعالیت خود را اغاز کرد که بعدها تبدیل به یک درمانگاه و بیمارستان 6 تخته شد در حالی که اکنون دارای 102 تخت مجهز و با امکانات مدرن امروزی است.

ارائه خدمات درمانی به بیماران خارج از کشور و توریست درمانی

وی در ادامه وارد شدن به حوزه توریسم درمانی را از دیگر برنامه ها برای توسعه این مرکز درمانی فوق تخصصی عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی به بیماران کشور همسایه عراق با استانداردهای بین المللی از جمله اهداف و برنامه های ما در راه اندازی این مرکز فوق تخصصی درمانی بوده است.

دکتر عبدالهی ادامه داد: از زمان راه اندازی این مرکز فوق تخصصی درمانی بیماران زیادی از کشور عراق برای درمان به این بیمارستان مراجعه و خدمات دریافت می کنند که علاوه بر اینکه بسیار راضی هستند وقتی چنین امکاناتی را در این استان محروم می بینند بسیار لذت می برند.

کد خبر 293036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha