توضیحات رئیس جمهور ترکیه در خصوص شهرک سازی در شمال ادلب

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به اقدامات ترکیه در ادلب عنوان کرد: هدفمان در اولین مرحله احداث 20 هزار خانه 30 – 40 متری در شمال ادلب بود که اکنون این رقم را افزایش داده ایم و شاید به 50 هزار خانه هم برسد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به اقدامات ترکیه در ادلب عنوان کرد: «اگرچه در خصوص جاده M4 برخی مشکلات وجود دارد ولی کارها بد پیش نرفته است. در حال حاضر هم وضعیت جاده M4 را نمی توان بد توصیف کرد. حدود 200 هزار ادلبی به این شهر بازگشته اند. ولی مهمتر از همه این ها تاسیس خانه های پیش ساخته در شمال ادلب است. خانه های 30 – 40 متری که می تواند خانواده را به راحتی در خود جای دهد».

به نوشته CNN TURK، رئیس جمهور ترکیه در ادامه اظهارات خود در خصوص این شهرک سازی ها در شمال ادلب افزود: «تیم های مدیریت بحران، هلال احمر و سازمان های مدنی در این خصوص به صورت فشرده تلاش می کنند. هدفمان در اولین مرحله احداث 20 هزار خانه در این جا بود که اکنون این رقم را افزایش داده ایم و شاید به 50 هزار خانه هم برسد. به صورت فشرده این کار را انجام می دهیم و اگر بتوانیم به 50 هزار خانه برسیم این موضوع یک آسودگی به ادلب خواهد بخشید».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 293028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha