افزایش 24 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از افزایش 24درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: امسال به میزان 13 و نیم تن مواد مخدر کشف شده ومبارزه جدی و بی امان با سوداگران مرگ و پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر ادامه دارد.

عتباتی افزود: بحث مواد مخدر و ورود آن به کشور یقیناً یکی از حربه‌های دشمن برای سست کردن جوانان ما و فروپاشی بنیان خانواده ها و ضربه زدن به پیکره جامعه و نظام اسلامی است. تهدیداتی که مواد مخدر برای خانواده‌ها و جامعه دارد بر هیچکس پوشیده نیست لذا تلاش در راه مبارزه با موادمخدر کاری جهادی و ارزشمند است.

او ادامه داد: کمیته هایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند باید فعالتر، پویاتر علمی و فنی تر شوند تا عرصه به قاچاقچیان تنگ شود. همچنین مجموعه قضایی مکمل زحمات عزیزان انتظامی و امنیتی در همه مراحل از گشت، تعقیب و رسیدگی و صدور و اجرای حکم هست.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: باید در کنار مبارزه با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر برای دانه درشت‌ها برنامه‌ریزی شود و ریشه‌های مواد مخدر خشکانده شود و مردم باید اراده جدی مبارزه با مواد مخدر را لمس کنند و تلاش کنیم همراهی و کمک های مردمی را هم که بسیار حائز اهمیت هست را در راه مبارزه با مواد مخدر جلب کنیم.

در ادامه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: هر قدر در مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت و جدیت عمل کنیم به همان میزان امنیت اجتماعی و روانی جامعه افزایش پیدا می‌کند.

مجیدی با اشاره به ضرورت تشکیل گشت هوایی برای شناسایی بهتر فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر افزود: یکی از چالش‌ها و تهدیدات موادمخدر است و یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در هنگ مرزی و نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور است.

کد خبر 29023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha