کمک 16 میلیارد تومانی ایلامی ها در هفته احسان و نیکوکاری

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک 16 میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری بیان کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده حدود 10 درصد آن کمک نقدی و مابقی آن کمک کالایی و خدمات بوده که عمده آن پوشاک و نوشت افزار بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان کمک های جشن نیکوکاری هدف گذاری شده 15 و نیم میلیارد تومان بوده این میزان کمک جمع آوری شده بیش از میزان هدف گذاری شده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه همه کمک های جمع آوری شده جشن نیکوکاری قبل از عید نوروز در بین نیازمندان شناسایی شده در حال توزیع است تصریح کرد: همه کمک هایی که توسط آموزش و پرورش و در مدارس استان جمع آوری شده نیز بصورت 100 درصدی برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار مدارس و آموزش و پرورش قرار گرفته اند.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که جشن نیکوکاری تا 20 اسفند ادامه دارد: مردم نیکوکار استان همچنان می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد یا درگاههای الکترونیکی و حسابهای بانکی معرفی شده در اختیار نیازمندان قرار دهند که در این زمینه علاوه بر استفاده از برنامه کد QR , شماره کارت 0354-5003-9979-6037 و شماره گیری کد #084*1*8877* نیز جهت دریافت این کمکها به روش غیر حضوری نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 29016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha