آماده باش 165 آتشنشان سنندجی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال

سرویس کردستان - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال بروز حوادث تمهیدات لازم صورت گرفته و 165 آتش نشان در 8 ایستگاه در آماده باش کامل بوده و 3 اکیپ سیار آتش نشانی هم از 15 اسفند ماه در میادین اصلی سطح شهر مستقر شده اند.

به گزارش کرد پرس, سهیل فضل وزیری با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال صورت داده است, گفت: هر ساله و براساس رسم دیرینه شهروندان در چهارشنبه آخر سال با روشن کردن آتش آخرین چهار شنبه سال را جشن می گیرند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی ها با ساخت مواد منفجره و ترقه باعث بروز حادثه شده و خاطرات تلخی را در روزهای پایانی سال رقم می زنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: این سازمان در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال تمهیدات و جلساتی را با دستگاه های امدادی، نیروی انتظامی و صداو سیما در خصوص فرهنگ سازی و کاهش حوادث برگزار کرده است.

فضل وزیری ادامه داد: بنرهای هشدار در خصوص آگاهی بخشی به شهروندان به ویژه قشر نوجوانان و جوانان در سطح شهر نصب شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در این ایام به واسطه خریدهای نوروزی بازارهای سطح شهر شلوغ و احتمال بروز حوادث هم وجود دارد در راستای تسریع در امداد رسانی در مواقع بروز حوادث 3 اکیپ سیار آتش نشانی در میدان آزادی، انقلاب و پارک کودک از 15 اسفند ماه سال جاری مستقر شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش 165 آتشنشان در 8 ایستگاه سطح شهر خبر داد و بیان کرد: آتش نشانان تا پایان روز 13 فروردین در آماده باش کامل هستند.

فضل وزیری گفت: خانواده ها در کاهش حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز تاثیر بسزایی دارند و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روزهای پایانی سال را سپری کرده و با خاطرات خوشی به استقبال نوروز برویم.

کد خبر 28902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha