آری هرسین: انتخاباتی که با هدف کسب رضایت طرفهای خارجی و سازمان ملل باشد همان بهتر که برگزار نگردد

سروس عراق و اقلیم کردستان _ عضو تازه استعفاء داده رهبری حزب دمکرات کردستان گفت: «هر زمان که ارتباط میان حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان تیره می‌شود، زندگی مردم همراه با اضطراب است و در اندیشۀ ثبات اقلیم کردستان هستند زیرا نگران حقوق و اوضاع معیشتی خود می شوند که مبادا مشقت بیشتری بر آنان تحمیل شود.

به گزارش کردپرس به نقل از شار پرس، «آری هرسین» نماینده دوره قبلی پارلمان کردستان اعلام کرد: اپوزسیون فکر می‌کند که کارش تنها این است چهره دولت را زشت جلوه دهد و نتوانسته است که مکمل دولت باشد از طرف دیگر دو حزب دمکرات و اتحادیه میهنی آنقدر درگیر مشکلات حاشیه ای و فرعی  خود هستند که شرایط را پیچیده تر کرده است از این رو باید این دو حزب و جریانهای دیگر، "نقطه سر خط بگذارند" (به اختلافات پایان دهند)

وی همچنین گفت: «اگر به خاطر حرف طرفهای خارجی و کسب رضایت سازمان ملل متحد انتخابات را برگزار می‌کینم همان بهتر که برگزار نشود.»

به گفته‌ی آری هرسین لازم نیست کسی از آمریکا بترسد آمریکا خود یکی از بزرگترین حامیان دولتهای دیکتاتور به شمار می‌آید.

وی درباره دوره فعلی پارلمان کردستان گفت: «عملکرد پارلمان در این دوره ضعیف است. نمایندگان، افرادی هستند که قدرتی ندارند و آنان که صاحب قدرت هستند در پارلمان نیستند.

وی درباره برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات پارلمان گفت: «انتخاباتی که با توجیهات بی اساس و با تنش و به توصیه دیگران برگزار شود همان بهتر که برگزار نشود.

کد خبر 2756207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha