قلیچدار اوغلو در صورت پیروزی صاحب حلال ترین رای تاریخ است

سرویس ترکیه - روزنامه نگار حامی CHP با اشاره به طیف های سیاسی متنوع حامی قلیچدار اوغلو از جمله HDP و حزب ملی گرای افراطی ظفر، رای های قلیچدار اوغلو را به عنوان حلال ترین آرای تاریخ انتخابات توصیف کرد.

به گزارش کردپرس، فاتح پرتقال روزنامه نگار مشهور نزدیک به حزب جمهوری خواه خلق(CHP)، با اشاره به طیف های وسیع و متنوع حامیان کمال قلیجدار اوغلو در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت که در صورت پیروزی رهبر اپوزیسیون اوصاحب  حلال ترین آرا است.

پرتقال با انتشار پستی در صفحه مجازی خود با اشاره به تداوم حمایت حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) و حزب چپ سبز (YSP) از کمال قلیجدار اوغلو با وجود حمایت امید اوزداغ رهبر ملی گرای ترک از رهبر اپوزیسیون، نوشت: HDP و حزب چپ سبز گفته اند که با وجود همه چیز حمایت خود را از قلیچدار اوغلو ادامه می دهند.

او با مقایسه امید اوزداغ رهبر ملی گرای افراطی حزب ظفر و مرال آکشنر رهبر حزب خوب نوشت: «این دو در واقع یک چیز هستند. عقاید آنها بسیار به هم نزدیک است. گفتمان آنها بسیار به هم شبیه است. تصویری که به دست می آید این است که با وجود همه اختلاف نظر ها، بخش های مختلف اپوزیسیون ذیل نام قلیچدار اوغلو گرد هم آمده اند. آنها با دل و جان گرد هم آمده اند زیرا هدف همه آنها تغییر این نظم (اردوغانی)، برچیده شدن نظام تک نفره، و زمامداری کشور توسط یک رهبر شفاف و پاسخگو است. این وضعیت نشان می دهد که در صورتی که قلیچدار اوغلو پیروز انتخابات شود، به واسطه اعتماد گسترده ای که از طیف های مختلف به دست آورده، دارای یک اعتبار عمومی خواهد بود. اگر او پیروز شود آرای او به عنوان یکی از حلال ترین آرای تاریخ انتخابات ثبت خواهد شد.»

او از مردم خواست تا یکشنبه پای صندوق های رای بروند و به قلیچدار اوغلو رای بدهند.

کد خبر 2756198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha