دیدار هیأتی از مدیریت خودگردان و بلژیک در بروکسل

سرویس سوریه - هیأت‌هایی از مدیریت خودگردان و بلژیک در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی در بروکسل پایتخت بلژیک، دیدار و گفتگو کردند.

بە گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه روز سه‌شنبه اعلام کرد که هیأتی از مدیریت خودگردان در مورد وضعیت سیاسی و اقتصادی سوریه با یک هیأت بلژیکی در بروکسل پایتخت بلژیک دیدار کرده است.

به نوشته وبسایت روابط خارجی مدیریت خودگردان، این دیدار با حضور نمایندگان انجمن شهرداری شهرهای بروکسل، لیئژ، لوون و ارستل و همچنین نمایندگان برخی از نهادهای جامعه مدنی، روزنامه‌نگاران و سیاستمداران، «درویش فحو» مسئول انستیتو کرد در بلژیک، «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا و «هوزان خلیل» نماینده مدیریت خودگردان در کشورهای بنلوکس، برگزار شد.

در دیدار صورت گرفته آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و انسانی و چالش‌های پیش روی مدیریت خودگردان علاوه بر چالش تروریسم و همچنین التزام جامعه بین‌الملل به پذیرش مسئولیت خود در قبال سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان قرار شد علاوه بر هماهنگی و همکاری بین دانشگاه‌ها و شهرداری‌های بلژیک و شمال و شرق سوریه، طرح‌ها و برنامه‌هایی برای حمایت از پروژه های شمال و شرق سوریه در زمینه‌های بهداشت، محیط زیست، آموزش، آب آشامیدنی و بهداشت تدوین شود.

کد خبر 2756090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha