کارخانه های تولید بتن آماده و قطعات بتنی پیش ساخته شهرداری سنندج احداث می شود

واحدهای تولیدی بتن آماده و قطعات بتنی پیش ساخته با پیگیری های رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر سنندج، توسط شهرداری این شهر با هدف رسیدن به درآمد پایدار، احداث می شود.

بهروز ابراهیم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، در خصوص این پروژه ها گفت: از سال ۱۳۰۱ که شهر سنندج دارای شهرداری شده، این اولین بار است که ۲ واحد تولیدی مرتبط به خدمات مدیریت شهری با هدف رسیدن به درآمد پایدار برای شهرداری و در راستای کاهش هزینه های عمران شهری، احداث می شود.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی این کارخانه ها از آنجایی که شهرداری زمین مورد نیاز برای احداث کارخانه را در اختیار داشته و بخشی از ماشین آلات را نیز در اختیار دارد، رقمی بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت می گیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر سنندج افزود: با احداث این کارخانه علاوه بر اشتغال ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه، قطعات بتنی که در پروژه های عمران شهری توسط شهرداری به کار گرفته می شود، با کمترین قیمت موجود در بازار تامین می شود.

ابراهیم آبادی ادامه داد: در این کارخانه علاوه بر بتن آماده، قطعات بتنی مانند دیوارهای پیش ساخته، بلوک، جدول، سنگ کف فرش و ... که نیاز شهرداری برای اجرای پروژه های عمران شهری است، تولید می شود.

وی یادآور شد: با احداث این کارخانه ها شهرداری سنندج می تواند از محل فروش بتن آماده و قطعات بتنی پیش ساخته به درآمد پایدار رسیده و در کنار آن نیز مصالح مورد نیاز خود و دیگر شهرداری های استان را با قیمت های پایین تری تامین کند.

کد خبر 2755942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha