مجله فورن پولیسی از بافل طالبانی پول دریافت کرده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک کاربر شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرد فردی که در مجله آمریکایی علیه اقلیم کردستان گزارش منتشر کرده است از بافل طالبانی پول دریافت می‌کند.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز: «چاوشین هرمزیار» کاربر فعال شبکه اجتماعی فیسبوک در صفحه رسمی خود اسنادی را منتشر و اعلام کرد فردی که گزارش مجله« فورن پولسی» را با هدف لکه دار کردن شهرت اقلیم کردستان منتشر کرده است نامش «وینسوپ رودریگرز» کارمند نهاد ویم فاوندیش و متروگراف متعلق به همسر بافل طالبانی است.

وی این را هم مشخص ساخت که این فرد همه‌ی فعالیتهای مرتبط با زبان انگلیسی دفتر بافل طالبانی را انجام می‌دهد و حقوق ماهیانه در حدود ۷هزار دلار دریافت و در یک مجتمع مسکونی در سلیمانیه زندگی می‌کند.
باسنیوز با «چاوشین هرمرزیار » تماس گرفت و وی تایید کرد که وینسوپ رودریگرز قبلا مجری کانال nrt متعلق به شاسوار عبدالواحد بوده است.
این ثابت می‌کند که این فرد در چگونگی گرفتن پول از احزاب سلیمانیه تبحر دارد.
این در حالیست احساس می شود که مدتی است بخش قابل توجهی از درآمدهای غارت شده توسط غارتگران صرف انتشار اخبار کذب و آشوبگری علیه اقلیم کردستان می‌شود. به همین دلیل دیده میشود که در گزارشات رسانه‌ها و نهادهای رسمی آشوبگر انتشار این اخبار کذب باهدف اغتشاش عمومی در کردستان وتضعیف اعتماد ملت به دولت بکار گرفته می‌شوند.

کد خبر 2753840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha