نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری نرخ های جدید اعلام شد.

به گزارش کرد پرس، حمید خضری با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی از اول فروردین به تاکسیرانان اعلام شده است، گفت: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به دوشان، آساوله، باباریز و مسیر میدان انقلاب به انتهای نایسر برابر با هشت هزار تومان است.

وی اظهار کرد: کمترین نرخ کرایه هم مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت میدان گاز، میدان ظفریه، مبارک آباد، انتهای شریف آباد و انتهای غفور با پنج هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: کرایه مسیرهای میدان انقلاب به میدان سهروردی، ۱۷ شهریور، کارآموزی، میدان نبوت، لشکر، حاجی آباد، کانی کوزله و سه راه ادب، مسیر سه راه نمکی به شهرک اندیشه، مسیر میدان سهروردی به کمربندی ۱۷ شهریور، مسیر سهروردی به چهار راه طالقانی، سه راه ادب و نبوت هم پنج هزار تومان است.

خضری با تأکید بر اینکه برچسب نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، ادامه داد: شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ و یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

کد خبر 2753798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha