مبادی‌ ورودی و خروجی سقز روز ۱۳ فروردین بسته می‌شود

سرویس کردستان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه مردم در روز طبیعت باید دور از هرگونه تجمع باشند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم، گفت: ورودی و خرجی‌های این شهر روز ۱۳ فروردین بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، اسماعیل رستم پور روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ضمن تقدیر از حافظان سلامت و بهداشت سقز در این روزهای سخت کاری، اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفاظت از سلامت مردم، ورودی و خرجی های سقز روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه مخالف شادی و تفریح و همچنین حضور در طبیعت بهاری مردم نیستیم تاکید کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام مسیرهای تفرجگاه ها هم مسدود خواهد شد.

رستم پور یادآور شد: حدود ۲۰ درصد مردم به توصیه های ستادهای ملی، استانی، شهرستان و وزارت بهداشت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا توجه نمی کنند که لازم است آنان هم حتما پایبند توصیه‌های بهداشتی باشند چراکه سلامت آنها در گرو رعایت مسایل بهداشتی است.

وی از مردم خواست در راستای شعار مردمی در خانه بمانیم تا کنترل کامل این بیماری به جد به توصیه ها و درخواست های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا توجه و آنها را رعایت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم گفت: مسیرهای دسترسی به جاده اسلام آباد، کانی جشنی، جاده سرشیو و گردنه مریوان، سدهای شهید کاظمی و چراغ ویس، بلوار ارتش، جاده بانه، پارک های مولوی کُرد، کوثر، محدوده تفرجگاه رجبی بسته می‌شود.

علی محمدیان با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی یک دستورالعمل کشوری است، افزود: ماموران گشت زنی برای کنترل و جریمه و توقیف خودورها در روز ۱۳ فروردین در سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: گشت زنی در محدوده سدهای شهرستان نیز برقرار خواهد بود تا عده ای که مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر و به صورت قانونی برخورد کنند.

کد خبر 257917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha