جشن اعیاد شعبانیه در کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود

سرویس کرمانشاه ـ مدیرکل اوقاف‌ و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به‌منظور مقابله با ویروس‌کرونا، جشن اعیاد شعبانیه به‌صورت مجازی و بدون حضور مردم در ۲ بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام مهدی صالحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشن ها در بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان و زیارتگاه صاحب الزمان(عج) کرمانشاه از طریق صفحات اینستاگرامی پخش خواهد شد.

صالحی بر تعطیلی بقاع متبرکه و مراجعه نکردن مردم به این مناطق مذهبی تاکید کرد و افزود: قرار بر این است به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت و بهداشت در استان، کارگاه تولید ماسک توسط این اداره کل راه اندازی شود و با رایزنی فراوان‌ پارچه استاندارد پنج لایه اسپان باند و ملت بلون تحت نظارت معاونت غذا و دارو زیرنظر دانشکده علوم‌پزشکی تهیه شده و به دست ما خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف‌ و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: یکی از ساختمان های موقوفه به عنوان کارگاه تولید ماسک در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضدعفونی کردن معابر اشاره کرد و گفت: برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، این اداره کل معابر حاشیه نشین شهر کرمانشاه را شبانه به میزان ۲ هزار لیتر ضدعفونی و گندزدایی می کند.

صالحی عنوان کرد: شبانه به صورت میانگین ۲ هزار لیتر ماده ضدعفونی تهیه و توسط کامیون هایی با آرم اوقاف در سطح شهر در حال گندزدایی می باشد.

مدیرکل اوقاف‌ و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هشت نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۰۷ نفر رسید که ۲۶ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

کد خبر 257679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha