مردم با حذف ترددهای غیرضروری و ماندن در منزل، به قطع زنجیره کرونا کمک کنند

سرویس کرمانشاه ـ استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم عموم مردم فهیم کرمانشاه با حذف مراجعات و ترددهای غیرضرور خود و ماندن در منزل، به قطع شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، «هوشنگ بازوند» امروز در حاشیه بازدید از چند پاسگاه و پلیس راه کرمانشاه که فرمانده انتظامی استان نیز وی را همراهی می کرد، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه هرچه سریعتر شاهد کنترل و مهار کرونا در کشور و استان باشیم، خواستار مشارکت بیشتر مردم شد و گفت: نقش مردم در تحقق این مهم غیرقابل انکار است.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم عموم مردم فهیم کرمانشاه با حذف مراجعات و ترددهای غیرضرور خود و ماندن در منزل، به قطع شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

بازوند با بیان اینکه بهترین درمان، پیشگیری است، گفت: ان شاالله به زودی و با همکاری خوب مردم بساط کرونا از جامعه برچیده و شرایط به روال سابق بازمی گردد.

استاندار کرمانشاه در ادامه و با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان، از تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی کرمانشاه قدردانی کرد.

وی ادامه داد: از آغاز شیوع بیماری کرونا، پلیس به صورت جدی و شبانه روزی پای کار بود و هر کاری که تاکنون برای کنترل این بیماری و پیشگیری از شیوع آن لازم بوده انجام داده است.

بازوند تصریح کرد: کشف مقدار بسیار زیادی لوازم احتکار شده مورد نیاز مردم مانند دستکش های بهداشتی و یکبار مصرف، ماسک و ژل ها و محلول های ضدعفونی تنها گوشه ای از اقدامات پلیس در راستای خدمت گذاری به مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا بود.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: ضدعفونی کردن بسیاری از معابر شهری و مشارکت گسترده در اجرای طرح مشترک با هلال احمر که نسبت به تب سنجی افراد ورودی به استان اقدام شد از دیگر کارهای خوب پلیس بود.

وی تصریح کرد: از روز گذشته نیز طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی با حضور فرمانداری و ثبت احوال و با محوریت پلیس به مرحله اجرا درآمده است که این موضوع بیانگر اهتمام جدی حافظان نظم و امنیت جامعه برای مقابله با بیماری کروناست.

بازوند خاطرنشان ساخت: در طول یک ماه و چند روز اخیر پلیس کرمانشاه به خوبی توانست شرایط خاص ایجاد شده را مدیریت و در کنار آن امنیت شهر و جامعه را نیز حفظ کنند که جای قدردانی مضاعف دارد.

کد خبر 257674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha