در ترکیه به برقراری مقررات منع عبور و مرور و قرنطینه کامل احتیاج است

سرویس ترکیه - کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) در اظهاراتی با اشاره به تکثیر ویروس کرونا (کوید – 19) به تمام ترکیه و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر در این کشور عنوان کرد: در ترکیه به برقراری مقررات منع عبور و مرور و قرنطینه کامل احتیاج است.

به گزارش کردپرس، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) در اظهاراتی با اشاره به تکثیر ویروس کرونا (کوید – 19) به تمام ترکیه و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر در این کشور عنوان کرد: «شرایطی که در آن قرار گرفته ایم اتخاذ تدابیر رادیکال تر را گریز ناپذیر می کند. در وضعیتی که امروزه با آن روبه رو هستیم برقراری مقررات منع عبور و مرور گسترده و ایجاد قرنطینه کامل احتیاج مبرم است».

به نوشته روزنامه جمهوریت، قلیچدار اوغلو در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «حاکمیت سیاسی در خصوص اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از این ویروس ضعیف عمل کرده است. حاکمیت سیاسی در انجام آزمایشات کرونا، بستن مرزهای کشور، قطع ارتباطات درون کشوری دیر کرد و قوانینی که در این خصوص اتخاذ کرده است کافی نبود. مسئله در ترکیه از "درخانه بمان" به "ماندن الزام آور در خانه" عبور کرده است. هر چه سریعتر حاکمیت سیاسی باید تدابیر را در این راستا اتخاذ کند».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 257666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha