مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به 207 نفر رسید/26 کرمانشاهی قربانی ویروس کرونا شدند

سرویس کرمانشاه ـ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به 207 نفر رسیده است.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار کررد: از روز گذشته تا امروز 8 نفر دیگر از مردم استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به 207 نفر رسیده است.

دکتر شکیبا در ادامه سخنان خود گفت: همچنین از روز گذشته تا امروز 2 نفر از این بیماران جان خود را از دست داده اند و اکنون آمار فوتی های این استان در اثر کرونا به 26 نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۹۲ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۵۱ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۱۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا عنوان کرد: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.

کد خبر 257652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha