امسال به روزهای خوب کشتی کرمانشاه می‌رسیم

سرویس کرمانشاه ـ رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: امسال روزهای خوبی برای کشتی کرمانشاه در پیش داریم.

به گزارش کردپرس به نقل از ایسنا، «محمدحسین محبی» بابیان اینکه سال 1398 تکراری دوباره برای درخشش کشتی کرمانشاه بود، اظهار کرد: در این سال جدای از مدال آوری هایی که کشتی گیران ما در رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی داشتند، حضور سه کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی پس از 30 سال و میزبانی دوباره رقابت‌های جام تختی از اتفاقات خوب کشتی استان در این سال بود.

وی تصریح کرد: باتوجه به ضعفی که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در کرمانشاه داشتیم، از سال گذشته با کمک مربیان و پیشکسوتان روی این بخش تمرکز کردیم و خوشبختانه رشد خوبی داشته‌ایم.

رئیس هیات کشتی استان تصریح کرد: با این روندی که در توجه به نونهالان و نوجوانان در پیش گرفته‌ایم، در آینده کشتی گیران قهرمان دیگری را پرورش خواهیم داد.

وی در ادامه امسال را سال رونق و اوج روزهای کشتی کرمانشاه دانست و گفت: با قطعی شدن حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی سال 1399 می‌توانیم کشتی گیران مطرح استان را که اکنون برای شهرهای دیگر مسابقه می‌دهند را دوباره جمع کنیم تا با دوبنده کرمانشاه روی تشک رقابت‌های لیگ برتر بروند.

محبی تصریح کرد: قطعا حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر و بازگشت کشتی گیران استان می‌تواند باعث ایجاد انگیزه برای کشتی گیران رده‌های پایه نیز باشد.

وی تاکید کرد: تلاش هیات کشتی استان این است تا با ایجاد انگیزه برای نسل جدید بتوانیم کشتی را همچنان ورزش محبوب در کرمانشاه قرار دهیم.

کد خبر 257636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha