کتاب های تازه منصور یاقوتی نویسنده پیشکسوت کرمانشاهی در راه بازار

سرویس کرمانشاه- منصور یاقوتی، نویسنده پیشکسوت کرمانشاهی،در گفت و گو با خبرگزاری کردپرس از انتشار کتاب های جدیدش خبر داد.

این نویسنده توانمند کرمانشاهی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامت و بهروزی برای مردم گفت: در اواخر سال ۹۸ دو عنوان کتاب و در آغاز سال نو دو کتاب تازه از من توسط ناشران تهرانی،برای مخاطبان چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: کتاب "آیین یارسان در اساطیر اقوام کُرد" کتابی است پژوهشی درخصوص آیین یارسان که سه سال در انتظار مجوز بود که در نهایت توسط نشر دات در ۲۰۸ صفحه منتشر شده و توزیع آن بر عهده ی پخش اختران است.

این نویسنده پیشکسوت کرمانشاهی، افزود:کتاب "آئین یارسان در اساطیر اقوام کرد"،نتیجه سال ها پژوهش من در این آیین است که در انجام آن با سختی ها و محدودیت هایی رو به رو شد که در نهایت خوش بختانه این کتاب به چاپ رسید.

نویسنده رمان خواندنی"دهقانان" ادامه داد:در حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان،کتاب هایی برای چاپ دارم که کتاب"خرچنگ بلندپرواز" داستانی جذاب و آموزنده برای کودکان است که در ۲۰ صفحه توسط نشر "شهر قلم" با تصویرگری خانم "نفیسه شهدادی" در سال ۹۸ برای کودکان چاپ و منتشر شده است.

این رمان نویس کرمانشاهی،ادامه داد: برای سال ۹۹ فعلا دوکتاب از من منتشر شده.(قصه های زاگرس)،عنوان کتابی است که در آن سه کتاب "توشای پرنده غریب زاگرس،"تنهاتر ازماه"و"آتش و آواز"که قبل تر چاپ شده بودند،به همت نشر "شباهنگ"،در کیفیت و طرحی تازه و جلد سخت برای مخاطبان بزرگ سال،در یک مجلد منتشر شده،پیش تر توسط ناشران دیگر منتشر شده بود و این بار نشر شباهنگ،چاپ تازه ی آن را بر عهده گرفته است.

مولف کتاب"مادیان چهل کره"تصریح کرد: در سال ۹۹ رمان"حماسه بابک خرمدین" (اسطوره ایران زمین) توسط انتشارات نگاه، در ۸۸۰ صفحه و به قیمت ۱۳۴۵۰۰تومان،منتشر شده است.

این رمان،پیشتر به صورت الکترونیکی منتشر شده بود.

نشر نگاه،این رمان را در چاپی با کیفیت و جلد سخت و طراحی زیبا،سرمایه گذاری و منتشر کرده است.

استاد منصور یاقوتی، متولد ۱۳۲۷ کرمانشاه است و بیش از نیم قرن حضوری فعال و موثر در ادبیات کودک و نوجوان و بزرگ سال دارد و آثارش در قالب های رمان،داستان کوتاه،آثار پژوهشی، نقد و شعر منتشر می شود.

کد خبر 257634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha