طراحی نرم افزار رایگان مشاوره پزشکی کرونا در کردستان

سرویس کردستان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سامانه و نرم افزار رایگان مشاوره تخصصی پزشکان در خصوص ویروس کرونا توسط یک شرکت دانش بنیان این استان طراحی و ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، برهان صلواتی روز پنجشنبه در بازدید از پارک علم و فناوری کردستان با اشاره به اقدامات انسان دوستانه برخی از کارآفرینان و تعاونگران استان برای تولید ماسک و لوازم ضروری مبارزه با کرونا اظهار داشت: شرکت دانش بنیان اهورا که با نرم افزار و پلتفرم سلامت دیجیتال ژین در حوزه سلامت فعالیت دارد اقدام به طراحی سامانه و اپلیکیشن کاملا رایگان مشاوره توسط پزشکان و متخصصین حوزه سلامت کرده است.

وی اضافه کرد: این نرم افزار برای اولین بار در کشور عرضه و از طریق کافه بازار قابل دانلود بوده و نشان دهنده پیوستن برخی نهادهای فعال در حوزه طرح تکاپوی این استان به پویش ملی مبارزه همگانی علیه ویروس کرونا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اقدامات و عملکرد شرکت اهورا در حوزه سلامت کشور موفقیت آمیز بوده و دارای عنوان اول کشوری رویداد هم اندیشی بیمه سلامت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ نهاد در طرح تکاپوی کردستان در بخش‎های مختلف از جمله سلامت، گیم و انیمیشن، تولید محتوا، رسانه اینترنتی، و واقعیت مجازی فناوری سه بعدی فعالیت دارند افزود: پنج نهاد جدید هم در حوزه‌های شهر هوشمند، بلاکچین و خدمات نوین پرداخت در حال تشکیل است.

صلواتی گفت: این نهادها در حوزه‌های مختلفی همچون گیم دارای دستاوردهای بین المللی و در زمینه تولید محتوا نیز اولین رسانه اینترنتی کوردی زبان با نام کوردمی فعال است.

کد خبر 256990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha