مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به ۱۵۸ نفر رسیدند/ آمار فوتی های کرونا در کرمانشاه ۱۴ نفر شد

سرویس کرمانشاه ـ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۶ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۸ نفر رسید که ۱۴ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر «محمدابراهیم شکیبا» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۸۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۶۵۳ نفر از آنان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۱۷ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۷۲ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، هفت نفر در گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، چهار نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا عنوان کرد: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.

کد خبر 256975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha