تشکیل مرکز مدیریت و هماهنگی در مبارزه با ویروس کرونا توسط کنگره جامعه دموکراتیک

سرویس ترکیه - کنگره جامعه دموکراتیک (DTK) در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ترکیه و انتشار برخی اخبار پیرامون آمار اشتباه از سوی وزارت بهداشت ترکیه در خصوص تعداد مبتلایان در این کشور، مرکز مدیریت و هماهنگی مبارزه با ویروس کرونا تأسیس کرد.

به گزارش کردپرس، کنگره جامعه دموکراتیک (DTK) در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ترکیه و انتشار برخی اخبار پیرامون آمار اشتباه از سوی وزارت بهداشت ترکیه در خصوص تعداد مبتلایان در این کشور، مرکز مدیریت و هماهنگی مبارزه با ویروس کرونا تأسیس کرد.

به نوشته خبرگزاری Mezopotamya، لیلا گوون، رئیس مشترک DTK در اظهاراتی با اشاره به تاسیس این مرکز عنوان کرد: «تهدید کاپیتالیسم علیه طبیعت جهان، اجتماع و فرد ادامه دارد. هدف اصلی این سیستم نیز از میان برداشتن زندگی برابر و صلح آمیز انسان ها است. در پی شیوع ویروس کرونا در ترکیه اعلام وضعیت قرمز کرده ایم و در این راستا برای مدیریت بحران مرکز مدیریت و هماهنگی در مبارزه با ویروس کرونا را ایجاد کرده ایم. اولین گام نیز در راستای تأمین سلامتی انسان ها لغو مراسم نوروزی بود که کردها تحت هر شرایطی همواره آن را برگزار کرده اند. به غیر از این، مردمانمان باید تدابیر لازم در برابر این ویروس را در حد بالایی اتخاذ کنند. ماندن در خانه ها اولین راه سالم ماندن از این ویروس است».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 256969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha