پلمپ 22 واحد صنفی در دهلران به خاطر کرونا

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 22 واحد متخلف به خاطر عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شده است.

غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامتی مردم ۲ هزار ۲۰۰ بازدید از اغذیه فروشان، فروشگاه‌ها و اصناف مختلف در شهرستان دهلران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۶ سفره خانه‌ سنتی عرضه کننده قلیان، یک رستوران، ۴ سالن آرایشگاه مردانه و یک سوپر مارکت با دستور قضائی پلمپ شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تصریح کرد: در بازدید کارشناسان بهداشت ۱۵۰ کیلو مواد خوراکی فاسد کشف و ضبط شده است.

منصوری گفت: باتوجه به شرایط موجود و سودجویی برخی افراد، شهروندان در خرید مواد بهداشتی نظیر الکل و مواد گندزدا دقت لازم را داشته باشند و از مراکز معتبر مایحتاج خود را تهیه کنند چرا که ۸۰ لیتر مواد گندزدای تقلبی توسط کارشناسان بهداشت کشف و ضبط شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: پنج اکیپ بهداشتی به صورت ثابت و سیار در تمام مناطق این شهرستان در قالب گشت‌های ویژه بر صنوف مختلف نظارت دارند و با متخلفین عرضه غیر بهداشتی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 256947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha