میوه شب عید در آذربایجان غربی توزیع شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: میوه مورد نیاز استان به اندازه کافی تأمین و ذخیره سازی شده و از 25 اسفند توزیع آن با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار در سراسر استان بطور همزمان شروع شده است.

محمد دهقان در این خصوص به خبرنگار کردپرس گفت: میوه مورد نیاز استان به اندازه کافی تأمین و ذخیره سازی شده است و از 25 اسفند توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار در سراسر استان بطور همزمان شروع شده است.

او افزود: برای شب عید در کل استان 800 تن سیب درختی و یک هزار و 800 تن پرتقال تأمین وبرحسب تراکم جمعیتی شهرستانها سهمیه هر شهرستان مشخص شده و توسط عوامل منتخب هر شهرستان با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار استان توزیع آن آغاز شده است.

دهقان تأکید کرد: در شهرستان ارومیه مقدار 100 تن سیب درختی و 750 تن پرتقال توسط 55 مرکزتوزیعی از قرار هر کیلو سیب درختی 60 هزار ریال و پرتقال هرکیلو 60 هزار ریال در حال توزیع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت اضافه کرد: در بازه زمانی توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب بر نحوه عملکرد عاملین توزیع و نحوه توزیع نظارت کامل اجرا خواهد شد.

او تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، جابجایی میوه، عدم عرضه، عرضه خارج از شبکه توزیع و عدم نصب قیمت مصوب در معرض دید عموم با متخلفین طبق قانون نظلم صنفی برخورد خواهد شد.

کد خبر 256899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha