ارسال دومین سری کمک‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه به مراکز درمانی استان

سرویس کرمانشاه ـ رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از ارسال دومین محموله کمک‌های تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان خبر داد‌.

«کیوان کاشفی» در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: این کمک‌ها شامل ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر، شش هزار دستکش، ۹۰۰ شیلد محافظ صورت، ۹۰۰ کلاه یکبار مصرف و ۹۰۰ عدد عینک محافظ چشم و 1300 عدد ماسک است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه افزود: پیش از این نیز دو دستگاه ونتیلاتور و تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و محافظتی به مراکز درمانی استان تقدیم شد.

وی ادامه داد: همه این کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه تهیه و توزیع شده و هزینه تهیه این تجهیزات با کمک اتاق بازرگانی و تعدادی از فعالین اقتصادی تامین شده است.

کاشفی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی‌های اصلی تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشقدم شد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی کرمانشاه در راستای مسئولیت های اجتماعی خود تلاش در رفع دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان و جامعه پزشکان و پرستارها دارد.

کاشفی در پایان سخنان خود عنوان کرد: اتاق بازرگانی در ایام پیش رو تعطیل نیست و به فعالیت‌های داوطلبانه خود ادامه می‌دهد و در تدارک سومین محموله کمک‌های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

کد خبر 256870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha