پویش 2914 در آذربایجان غربی شروع به کار کرد

سرویس آذربایجان غربی- پویش 2914 به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی مطرح شده و در آن از مردم و اصناف آذربایجان غربی درخواست می شود تا به ااین پویش بپیوندند.

محمدمهدی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار کردپرس گفت: این پویش از ۲۹ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ به نام پویش ۲۹۱۴ نامگذاری شده است.

او افزود: از مردم و اصناف درخواست می کنیم تا با پیوستن به پویش ضمن تعطیل نمودن کسب و کار و ترددهای غیرضروری از ز ۲۹ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ در خانه بمانند تا زنجیره شیوع کرونا ویروس در استان قطع شود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: از رسانه ها و صداوسیما درخواست داریم تا با اطلاع رسانی جامع مردم را نسبت به این تصمیم که سهم بسزایی در کنترل شیوع بیماری کرونا دارد آگاهی بخشند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم تعطیلی نقاط پر تجمع با همکاری اصناف، اضافه کرد: محل‌هایی در ارومیه وجود دارد که به علت فعالیت چند مغازه، ترافیک شدید خودرو و تراکم بالای جمعیتی در آن مکان‌ها ایجاد می‌شود که فرمانداری ارومیه باید با همراهی اصناف آن مناطق، نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کند.

شهریاری در پایان با اشاره به لزوم مقابله جدی با شایعه‌پراکنان، دروغ‌پراکنان و برهم‌زنندگان جو روانی جامعه، بیان کرد: این طرح باید به صورت جدی در استان اجرا و زمینه سلامت روانی جامعه فراهم شود.

کد خبر 256850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha