کرونا برنامه شرکت نفتی نروژی را در اقلیم کردستان متوقف کرد

سرویس جهان- بعد از متوقف شدن برخی فعالیت های شرکت گولف کی ستون در اقلیم کردستان، شرکت دی ان او نروژ نیز اعلام کرد قرنطینه شدن نیروها و بسته شدن مرزها مانع از اجرای کامل فعالیت ها و برنامه های این شرکت در اقلیم کردستان شده است.

به گزارش کردپرس، شرکت دی ان او نروژ اعلام کرد شیوع ویروس کرونا در اقلیم کردستان مانع انجام برخی فعالیت های این شرکت شده است. بیژن مصور رحمانی، مدیر عامل این شرکت در بیانیه ای که در سایت شرکت منتشر شده، گفته است ما همچنان که بعد از شکست داعش بلافاصله فعالیت خود را در اقلیم کردستان از سر گرفتیم، بعد از غلبه بر ویروس کرونا نیز با تمام قدرت اقدام به اجرای پروژه های خود در اقلیم کردستان خواهیم کرد.

این شرکت گفته است بسته شدن مرزها در اقلیم کردستان و نیز اجرای برنامه قرنطینه افراد مانع اجرای برخی فعالیت های شرکت در اقلیم کردستان شده است.

از جمله پروژه های مهم این شرکت در اقلیم کردستان، پروژه 100 میلیون دلاری در پیشخابور و تاوگه است که شامل انتقال و ترزیق گاز است.

این شرکت گفته است تا پایان ماه جای از مجموع شش پروژه آن در اقلیم کردستان، چهار پروژه متوقف خواهد شد و این به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

شرکت نروژی دی ان او گفته است قصد دارد با دست کشیدن از برخی پروژهای خود ر دیگر نقاط جهان بر توسعه میدان های نفتی اقلیم کردستان متمرکز شود.

کد خبرنگار: 40101

کد خبر 256845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha