98 مبتلا و یک فوتی آخرین آمار کوید – 19 در ترکیه

سرویس ترکیه - فخرالدین کوچا، وزیر بهداشت ترکیه در اظهاراتی با اشاره به اولین فوتی ویروس کرونا در ترکیه عنوان کرد: آمار کل مبتلایان به کوید – 19 در ترکیه به 98 تن رسیده است.

به گزارش کردپرس، فخرالدین کوچا، وزیر بهداشت ترکیه در اظهاراتی با اشاره به این که «اولین بیمار ویروس کرونا (کوید – 19) در ترکیه جان خود را از دست داده است» گفت: «در مبارزه با ویروس کرونا امروز اولین فوتی به ثبت رسیده است که یک فرد 89 ساله است که در تماس با فرد آلوده ای که در چین شاغل بود مبتلا شده بود».

به نوشته روزنامه حریت، وزیر بهداشت ترکیه در ادامه اظهارات خود با اشاره به افزایش 51 نفری مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه خاطرنشان کرد: «در نتیجه تست هایی که روز گذشته صورت گرفته است 51 مورد مبتلای جدید شناسایی شده است که آمار کل مبتلایان در کشور ترکیه را به 98 تن رسانده است. از همه دعوت می کنم تا تدابیر را در بالاترین حد ممکن اتخاذ کنند. شرایط زندگی را به مدت یک و نیم الی دو ماه به این صورت تنظیم کنیم و در این مدت مقاومت کنیم».

لازم به ذکر است، ویروس کرونا در تاریخ 11 مارس 2020 وارد کشور ترکیه شده و اولین مورد مبتلا در این تاریخ شناسایی شده بود که این رقم در شش روز به 98 تن افزایش پیدا کرده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 256833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha