کمک 200 میلون تومانی نظام مهندسی آذربایجان غربی  برای ساخت بیمارستان های صحرایی

سرویس آذربایجان غربی- نظام مهندسی آذربایجان غربی دو میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در ساخت و تجهیز بیمارستان های صحرایی آذربایجان غربی به ستاد کنترل و پیشگیری از بحران ویروس کرونا اختصاص داد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی در گفت و گو با کردپرس اظهار کرد: این سازمان مبلغ دو میلیارد و چهل میلیون جهت مقابله با ویروس کرونا به ستاد کنترل و پیشگیری از بحران ویروس کرونا در مرکز استان و شهرستان ها از طریق دفاتر نمایندگی سازمان کمک کرد.

بهرنگ دیلمقانی ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاری و کادر درمانی بعنوان خط مقدم این مبارزه و همچنین نهاد ها و سازمان های مردم نهاد گفت: مهمترین اصل گذر از این بحران طبق سفارش متخصصان این حوزه در خانه ماندن است.

او اظهار داشت: هیات مدیره سازمان استان با اختصاص دو میلیارد ریال و چهل میلیون ریال جهت تامین هزینه های موردنیاز و خرید لوازم، تجهیزات و ساخت بیمارستان های صحرایی در اختیار ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و متولیان مربوطه هر شهر موافقت کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی با تاکید بر همدلی مردم و مدیریت ارزشمند ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت موازین بهداشتی و خودداری از حضور در اماکن عمومی و مسافرت به دیگر شهرها، افزود: امیدوارم با گوش دادن به توصیه های متخصصین و پزشکان وعزم همگانی شاهد عبور از این بحران با کمترین خسارت باشیم.

او تاکید کرد: کمک به مراکز خدمات رسانی در بحث بحران از وظایف قانونی، اجتماعی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است و سازمان استان از هر اقدامی در جهت کنترل وپیشگیری ویروس کرونا دریغ نمی کند و آمادگی خود را برای همکاری با مراکز پزشکی اعلام می دارد.

کد خبر 256703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha