آغاز مجدد فعالیت تجاری در مرز رسمی «پرویزخان»

سرویس کرمانشاه ـ فرماندار قصرشیرین گفت: صادرات از مرز رسمی پرویزخان که به منظور مقابله با بیماری ویروسی کرونا شامگاه ۲۴ اسفندماه بسته شده بود امروز دوشنبه لحظاتی قبل با حضور وزیر دارایی اقلیم کردستان عراق از سرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، «مرادعلی تاتار» امروز اظهار داشت: توقف صادرات از مرز رسمی پرویزخان توسط مسوولان اقلیم کردستان به گمرک پرویزخان ابلاغ شده بود که امروز پس از اتمام این ۲ روز، مرز به روی کامیون های صادراتی بازگشایی شد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین بیان کرد: هم اکنون به دلیل بسته شدن پنج مرز زمینی کشورمان، صادرات دیگر مرزها به سمت پرویزخان سرریز شده و این روزها این مرز با حجم زیادی از صادرات مواجه است.

تاتار عنوان داشت: فعالیت مرزهای خسروی و سومار در استان کرمانشاه نیز از یکشنبه هیجدهم اسفندماه به مدت یک هفته توسط دولت عراق به منظور مقابله با ویروس کرونا متوقف شده بود و این مرزها همچنان بسته است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در پایان گفت: تمهیدات بهداشتی در ورودی مرز و همچنین کمربندی پرویزخان و ورودی شهرستان انجام می شود و هم اکنون قرنطینه های بهداشتی ۲ طرف مرز نیز فعال است و رانندگان نیز در ورود به شهرستان و درورودی مرز غربالگری و به لحاظ بیماری های ویروسی سنجش می شوند.

کد خبر 256686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha