تشکیل میز بحران در کمیته بهداشت مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه

سرویس سوریه - پی شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و تبدیل این ویروس به یک تهدید جهانی، کمیته بهداشت مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با تشکیل میز بحران تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع این ویروس در شمال و شرق سوریه اتخاذ کرد.

به گزارش کردپرس، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و تبدیل این ویروس به یک تهدید جهانی، کمیته بهداشت مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با تشکیل میز بحران تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع این ویروس در شمال و شرق سوریه اتخاذ کرد.

به نوشته خبرگزاری هاوارنیوز، دکتر جوان مصطفی، رئیس کمیته بهداشت مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اظهاراتی با اشاره به این که «تا به این لحظه مورد مبتلا به ویروس کرونا در مدیریت خودگردان شناسایی نشده است» عنوان کرد: «مرزهایمان را بسته ایم. برای محافظت از مردمانمان در برابر این ویروس که تمام جهان را در بر گرفته است هر تدبیری که لازم باشد اتخاذ خواهیم کرد. تمام مراسم و جلسات در ماه مارس لغو شده است. عید نوروز نیز از جمله مراسم هایی است که لغو شده است. تا اطلاع ثانوی نمازهای جمعه و جماعت اقامه نخواهد شد. خدمات به صورت 24 ساعته به شهروندان ارائه خواهد شد».

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «درحالی که جهان با تمام تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در برابر این ویروس عاجز مانده است ما نمی توانیم ادعا کنیم که در برابر آن خواهیم ایستاد ولی به اتخاذ هر گونه تدابیر لازم ادامه خواهیم داد. اگر مردم به ما کمک کنند می توانیم مانع از ورود ویروس به کشورمان شویم».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 256671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha