صعود به ۳۰ قله کشور توسط بانوی پاوه ای در یکسال

سرویس کرمانشاه ـ یک بانوی کوهنورد پاوه ای توانست در مدت یکسال به ۳۰ قله کشور صعود کند.

به گزارش کردپرس، در عصری که عدم تحرک و فعالیت های جسمی یکی از مهمترین دلایل بیماری ها است بخصوص در جامعه بانوان که بدلیل کم تحرکی و عدم انجام ورزش مناسب همیشه در معرض بیماری هستند شاهد هستیم یک بانوی پرتلاش و ورزش دوست اقدام به فعالیت جالب توجه و مهمی در زمینه کوهنوردی نموده است.

خانم «الهام عبدی» اهل شهر پاوه که توانسته است به ۳۰ قله کشور در یک سال صعود کند .

الهام عبدی عضو هیات کوهنوردی پاوه، گروه نور پاوه، گروه شنل کرمانشاه و گروه قندیل روانسر می باشد

وی در این باره می گوید که به بیش از ۳۰ قله بلند در کشور صعود کرده است از جمله خلنو ، الوند همدان ، شاهو حوی خانی ، و …. که هرکدام لذتها و سختی های بسیاری را دارد.

این کوهنورد با ذوق می گوید: دنیای کوهنورد با هیچ مادیاتی قابل مقایسه نیست و قابل خرید و فروش هم نیست چون بی شک یک کوهنورد دل از مادیات و دنیا بریده که کوهنورد شده است .

خانم عبدی به توصیف حس و حال کوهستان می پردازد و به بانوان دیارش توصیه می کند دوست دارم همه بانوان شهرم در این ورزش شرکت داشته باشند و دل به دامن کوهستان بسپارند و از آن لذت ببرند.

وی به لذت خاص کوهستان و دلنشینی طبیعت اشاره کرد و گفت : با توجه به طبیعت ویژه منطقه می توانند بهترین بهره را از کوهستان و طبیعت منطقه ببرنند.

صعود به ۳۰ قله توسط یک بانو در شهرستان پاوه یک اقدام ارزشمند است که می تواند الگویی برای تمام بانوان شهرستان باشد که با دل سپردن به طبیعت و فعالیت در دل کوهستان ضمن حفظ سلامتی جسم و جان آرامش روحی و روانی بسیار خوبی را بدست آوردند.

کد خبر 256409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha