خیران سلامت مهاباد ۴.۵ میلیارد ریال برای بیمارستان موقت هزینه کردند

سرویس آذربایجان غربی- رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۴.۵ میلیارد ریال از طرف خیران سلامت برای تجهیز بیمارستان موقت این شهرستان و مقابله با بیماری کرونا جمع‌آوری شده‌است.

به گزارش کردپرس، بیمارستان موقت بیماران کرونا در مهاباد به همت بخش خصوصی و خیرین مهابادی در حال راه اندازی است.

این بیمارستان در ورزشگاه 2 هزار نفری این شهرستان با ۱۰۰ تختخواب ویژه بیماران مبتلا به کرونا راه اندازی می شود و به گفته سخنگوی هيات امناء مردمي تجهيز بيمارستان موقت، هزینه تجهیز هر تخت بیمارستان موقت بر اساس برآورد کارشناسان شبکه بهداشت و درمان 10 الی 15 میلیون تومان خواهد بود و این هیات تجهیز 90 تخت بیمارستانی موقت را هدف گذاری کرده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان هم در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس افزود: بیمارستان موقت ۱۰۰ تخت‌خوابی ویژه بیماران مبتلا به کرونا با همت خیران حوزه سلامت و شهروندان خیر این شهرستان در سالن 2 هزار نفری مهاباد راه‌اندازی می‌شود.

امیر بهزاد اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای کمک به تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان و همیاری با خیّران سلامت کمک‌های خود را به شماره حساب ۸۸۶۷۶۱۹۶۵۱ نزد بانک ملت شعبه مرکزی این شهرستان واریز کنند.

او تاکید کرد: این بیمارستان موقت تنها برای بیماران این شهرستان در نظر گرفته شده است، و در صورت بروز بحران احتمالی از آن استفاده خواهد شد.

بهزاد ادامه داد: هم‌اکنون ۶ نفر مبتلا به کرونا و ۶ نفر مشکوک نیز در بخش ایزوله بیمارستان بستری هستند که امکان افزایش این آمار در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

کد خبر 256383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha