وضعیت قرمز در کرمانشاه اعلام شد

سرویس کرمانشاه ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی ‌کرمانشاه با اعلام وضعیت قرمز و هشدار جدی یک بحران فراگیر در استان، گفت: مردم این هشدار را به منزله یک فوریت گسترده بهداشتی بدانند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر «محمودرضا مرادی» امروز با صدور پیامی خطاب به مردم استان کرمانشاه اعلام کرد: همانگونه که مستحضرید ویروس کرونا هم اکنون بیش از ۱۲۰ کشور جهان را درگیر کرده و بیش از ۱۲۰ هزار نفر مبتلا و حدود پنج هزار قربانی ماحصل هجوم این ویروس به کشورهای مختلف جهان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ‌کرمانشاه در این پیام افزود: کشور ما و به تبع آن استان کرمانشاه نیز در معرض آسیب گسترده این ‌ویروس قرار گرفته و متاسفانه به زودی با آمار بالای مبتلایان، شاهد یک رخداد تلخ و همه گیر در کشور و استان خواهیم بود.

وی گفت: لذا به صراحت با اعلام ‌وضعیت قرمز و هشدار جدی یک بحران فراگیر که شمار بسیاری از خانواده های استان را به گرداب رنج‌ و ‌عذاب خواهد کشید، از همه مردم، از هر قشر، صنف، ‌مذهب، منطقه و ... در استان قویا می خواهم‌ برای نجات جان خود و خانواده تان، در خانه به صورت قرنطینه و ‌بدون ارتباط با دیگران بمانید و به هیچ وجه با حضور در جمع، بازار ، خیابان و یا هرجای دیگری، خود را در معرض حمله دردآور ویروس به جان و روانتان قرار ندهید.

مرادی اظهارداشت: ضمن اینکه از همکاری گسترده مردم فهیم استان در مبارزه با کرونا سپاسگزاری می نمایم، به همگان اعلام می کنم این هشدار را به منزله یک فوریت گسترده بهداشتی بدانید و با انجام رفتارهای پرخطر و یا بی توجهی به دستورات بهداشتی، در درد، رنج و ‌مرگ عزیزانتان سهیم نشوید، چرا که اکنون با بی توجهی و سهل انگاری عده ای، جان دیگر شهروندان و به ویژه کادر بهداشتی، درمانی کشور که با ایثار و از خودگذشتگی کم نظیر در حال تلاش شبانه روزی هستند، به مخاطره جدی افتاده و یا موجب مرگ آنان شده است.

وی افزود: در پایان تکرار می کنم که در خانه بمانید و با هر آنچه دارید و برای شما مقدور است، زندگی خود را در خانه بگذرانید. مغازه ها و ‌محل های خود را تعطیل و ترک کنید، زیرا شهر پر از بمب باران ویروس وحشی کووید ۱۹ است و این زندگی شما را به شدت تهدید می کند.

کد خبر 256374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha