دعوت از 5  فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی معلولان

سرویس کرمانشاه ـ سرمربی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران 30 ورزشکار را به اردوی آمادگی این تیم برای آماده سازی برای شرکت در مسابقات جهانی دعوت کرد که در میان آنها نام 5 ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش کردپرس، سرمربی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران ۳۰ ورزشکار را به اردوی آمادگی این تیم برای آماده سازی برای شرکت در مسابقات جهانی دعوت کرد که در میان آنها نام پنج ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی و احسان معصوم‌زاده ورزشکاران کرمانشاهی هستند که به تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران دعوت شده اند.

اولین مرحله اردوی ملی پوشان ورزشکار جانباز و معلول فوتبال ایران قرار است از 13 تا 18 اسفند در تهران برگزار شود.

تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا آماده می کند.

کرمانشاه پس از استان بوشهر و در کنار فارس و مازندران بیشترین ملی پوش را در اردوی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران دارد.

علی بکا سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان است و اردشیر ماهینی و احسان غلام حسین پور نیز به ترتیب به عنوان مربی دروازه بان و مربی بدنساز در این تیم حضور دارند.

همچنین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان نیز از ضدعفونی کردن کمپ تیم‌های ملی و محل اسکان ورزشکاران خبر داد و گفت: فدراسیون در شرایط ایمنی پذیرای ملی‌پوشان است و نگرانی از بابت شیوع کرونا وجود ندارد.

کد خبر 255367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha