تمامی مسابقات و همایش های ورزشی آذربایجان غربی لغو شد

سرویس آذربایجان غربی- سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از لغو تمامی مسابقات ورزشی، جلسات و همایش های حوزه ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش کردپرس، سجاد خوبدل با اشاره به اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری استانی از شیوع ویروس کرونا، گفت: بمنظور سلامت جامعه هدف و پیشگیری از شیوع این ویروس، علاوه بر لغو تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان در سطوح مختلف و نیز برنامه های جمعی حوزه های ورزش و جوانان استان اعم از همایش ها، کارگاه ها و جلسات، لغو شده اند.

او ادامه داد: ضدعفونی اماکن و تاسیسات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستانی، محل های تمرینی و باشگاه های دولتی و خصوصی نیز بکار گرفته شده است.

خوبدل گفت: پیست اسکی خوشاکوی ارومیه نیز تماما تعطیل است و شایعات منتشر شده در فضای مجازی قویا تکذیب می گردد و روز جمعه صرفا تعدادی از سکنه و اهالی روستای خوشاکو در اطراف محل پیست حضور داشتند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: این دستورات با پیگیری جدی سرپرست اداره کل به همه هیات های ورزشی و سمن های جوانان ابلاغ شده است و به شدت کنترل می گردد.

خوبدل گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان بی شک با همکاری های لازم و رعایت اصول مبنایی بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا در استان و کشور به رسالت ذاتی خود در این راستا عمل می کند و در حال حاضر مهمترین دغدغه اداره کل ورزش و جوانان استان مقابله با کرونا و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های ستادی استانی و کشوری است.

او در پایان گفت: تمامی تصمیمات بعدی ستاد مربوطه متعاقبا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد .

کد خبر 255331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha