سومین کتاب شعر بیژن مارابی «ساروسان» به زودی روانه بازار نشر می شود

سرویس کردستان-سومین کتاب شعر بیژن مارابی «ساروسان» با عنوان "سلفی با صوفی" شامل 33 شعر جدید از سوی انتشارات"انتشارات آسنی" به زودی منتشر و روانه بازار حوزه نشر و ادب خواهد شد.

به گزارش کُردپرس "سلفی با صوفی" عنوان مجموعه شعری از "بیژن مارابی" با نام شعری "ساروسان" که توسط "انتشارات آسنی" مجوز چاپ گرفته است به زودی منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.

این مجموعه شعر، سومین مجموعه شعر این شاعر جوان و با تجربه است که به زودی منتشر و طی مراسمی با حضور اساتید ادب و علاقمندان رونمایی خواهد شد.

مجموعه های اول و دوم شاعر با نام های "آنتن های بی هوا" و "پایتخت پاره وقت" به ترتیب در سال های 94 و 96 توسط "انتشارات بوتیمار" و "انتشارات نصیرا" به چاپ رسیده است.

کتاب شعری جدید "ساروسان" تحت عنوان "سلفی با صوفی" همچون مجموعه های اول و دوم شاعر، شامل تعداد 33 شعر می باشد و به زودی در بازار کتاب عرضه می شود.

بیژن مارابی» با نام شعری «ساروسان» (شاعر کردستانی مقیم تهران) تاکنون دو مجموعه شعر: «آنتن‌های بی‌هوا» و «پایتخت پارە وقت» را بە چاپ رساندە است، دو مجموعە ای کە قابل توجە هستند و همراه با رونمایی از کتاب‌ها، پرفورمنس‌های شعری داشتەاند.

مجموعه اول شاعر با نام " آنتن های بی هوا " در سال 94 توسط انتشارات بوتیمار به بازار کتاب عرضه ش. و "پایتخت پاره وقت " همچون مجموعه اول شاعر (آنتن های بی هوا ) شامل 33 شعر بود که در سال 96 توسط انتشارات "نصیرا" منتشر شد و در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در انتشارات نصیرا رونمایی گردید.

کد خبر 255315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha